Sık geçen başlıklar

bir erkekten duyulan en iyi iltifat 2

ekşi'de gör
ben işteyim, 4.5 yaşındaki oğlum evde yardımcımla..gitmiş yardımcımın telefonunu bulmuş, ona getirmiş.

- vildan teyze, anneme mesaj atabilir miyiz?
- tabii keremcigim, ne yazalım?
- 'annecim, sen dünyanın en güzel kızısın' yazalım. biliyor musun vildan teyze, etrafıma bakıyorum bakıyorum ama annem kadar güzelini hiç görmüyorum.
geçenlerde 4.5 yaşındaki oğlumu uyutuyordum. yanına uzandım. dikti gözlerini, yüzüme uzun uzun baktı ve en sonunda şöyle dedi:

anne, sen neden oluştun, sevgiden mi?