ben işteyim, 4.5 yaşındaki oğlum evde yardımcımla..gitmiş yardımcımın telefonunu bulmuş, ona getirmiş.
- vildan teyze, anneme mesaj atabilir miyiz?
- tabii keremcigim, ne yazalım?
- 'annecim, sen dünyanın en güzel kızısın' yazalım. biliyor musun vildan teyze, etrafıma bakıyorum bakıyorum ama annem kadar güzelini hiç görmüyorum.
08.08.2016 · 46. sıra
femme noir
12:11 ~ 12:12