Sık geçen başlıklar

bir erkeğin en tehlikeli cümlesi 6

ekşi'de gör
‘ya sana aşık olduysam?’ dır.

bakınız ‘aşık oldum’ bile demiyor, kaçış kapısını açık bırakıyor.
sen de diyorsun ki ‘ya bana aşık olduysa?’ ve bu ihtimalin gölgesinde yaşamaya başlıyorsun. yarın öbür gün ‘hani aşıktın?’ desen, ‘hayır, ben öyle bir şey demedim’ der gayet.

ulan ben böyle hem bir kızı bağlayacak hem de kaçış kolaylığı olacak daha zekice bir hamle görmedim, tebrik ediyorum sizi.
bir erkek "ya ne alâkası var ya?" diyorsa, kesin vardır bir alâkası üstüne gidin.