Sık geçen başlıklar

bir dakika emniyet müdürü'nü arayacağım 2

ekşi'de gör
bence kadın kayda alınmasına tepki göstermekte haklı. bu işe ben de ifrit oluyorum. niye çekiyor oradaki herifler kadını.kime ne ? kişinin izni olmadan nasıl çekeip tüm türkiyeye yayın yapabiliyorlar?
yıllar evvel memati "bu millet niye arkasına aldığıyla övünür ki?" demişti. onu anımsattı bu hanım.
eğer varsa böyle bir emniyet müdürü, görevini epey kötüye kullanan, devletin gücünü kendi gücü gibi gören dallamanın tekidir kesin.