iphone çok pahalı. ben aylık maaşımın beşte birini bir telefona veremem.
not: ülkemizde ise yıllık maaşın yarısını görmüyorlar bu telefona
17.09.2019 · 17. sıra
cayyokki
16.09.2019 18:28