Sık geçen başlıklar

bir avrupalı gibi dert yan 1

ekşi'de gör
iphone çok pahalı. ben aylık maaşımın beşte birini bir telefona veremem.

not: ülkemizde ise yıllık maaşın yarısını görmüyorlar bu telefona