Sık geçen başlıklar

bir ateistin iyilik yapmasının nedeni 6

ekşi'de gör
"korkuya dayalı ahlak, ahlak olmadığı gibi, güvenilir de değildir..! " mustafa kemal atatürk
cennete gitmek için iyilik yapılmasından daha samimi olan harekettir
iyilik fıtrattandır. insan iyilik yapınca, kendini de iyi hisseder.

bana kalırsa, sırf puan kazanmak için yahut bir şeyden duyulan korku nedeniyle yapılan iyilikten, tamamen vicdani gerekçelerle yapılan iyilik daha güzeldir.
sen iyilik yaparken allah tarafından ödüllendirileceğini düşünerek yapıyor olabilirsin. fakat herkes iyilik yaparken çıkar gözetmeyebilir. biraz karakter mevzusu bu.
içinden geldiği, gerçekten iyi bir insan olduğu için.
göt korkusundan değil.