Sık geçen başlıklar

bir ateistin evlenme nedeni 1

ekşi'de gör
beraber yaşlanmak istiyordur.
sevgisinin resmiyete dökülmesini istiyordur.
herşeyini paylaşmak istiyordur.
ülkenin baskısından rahatsız oluyordur.

sevmek,sevilmek içinde mi evlenmek içinde mi allah'a inanmak gerekiyor?

şaka mısınız?