en doğrusunu yapan, kendine saygısı olan insandır.
Sık geçen başlıklar
bir anda silen insan 8
ekşi'de görbir anda olduğunu düşünüyorsan ağır yanılıyorsun, dostum. bazı insanlar çok iyi gözlemcidir, travmaları ona bunu öğretmiştir. daha fazla tetiklenmemek ve üzülmemek için yokmuşsun gibi yaşamaya karar verir ve sen onun hayatından çıkarsın. (bkz: "it's okay to unfollow people in real life, too.")
oğlak burcu olabilir.
(bkz: #147224285)
başlık "bir anda silen insan" olmasına rağmen ilginç bir şekilde "bir anda değildir o" diyenler var. bir anda değil de süreç içerisinde sildiğinizi ve sildiklerini düşünüyorsanız "süreç içinde silen insan" diye başlık açıp oraya yazın. ne kadar çok seviyorsunuz öyle insanlar varken bunu öyle değilmiş gibi yanlış bir şekilde değiştirip kendinizi anlatmaya. benim eski bir arkadaşım 10 yıl önce beni bir anda, 5-10 dakika içinde silmişti. öncesinde hiçbir problemimiz yoktu. böyle insanlar var ve siz bunu süreç içinde olmuştur diyerek değiştiremezsiniz.
kimseyi bir anda silebilecek bir insan değilim. çok denedim ama olmadı. silemiyorum kolayca bir insanı.
başlık "bir anda silen insan" olmasına rağmen ilginç bir şekilde "bir anda değildir o" diyenler var. bir anda değil de süreç içerisinde sildiğinizi ve sildiklerini düşünüyorsanız "süreç içinde silen insan" diye başlık açıp oraya yazın. ne kadar çok seviyorsunuz öyle insanlar varken bunu öyle değilmiş gibi yanlış bir şekilde değiştirip kendinizi anlatmaya. benim eski bir arkadaşım 10 yıl önce beni bir anda, 5-10 dakika içinde silmişti. öncesinde hiçbir problemimiz yoktu. böyle insanlar var ve siz bunu süreç içinde olmuştur diyerek değiştiremezsiniz.
kimseyi bir anda silebilecek bir insan değilim. çok denedim ama olmadı. silemiyorum kolayca bir insanı.
debe'ye giren entry hakkında söyleyeceklerim var. ayrıca bu entryimi de kendini tam olarak böyle biri zanneden ve bir zamanlar dostum olarak hayatımda bulunan sedaya armağan ediyorum.
bahsi geçen o müthiş sakin, ağırbaşlı, yutkunarak konuşan, irili ufaklı her şeyi yazan, pembe incili kaftanla romantize edilen bu insanlar; yazıldığı kadar ince ruhlu ve naif değiller aksine sıkıntısını muhatabıyla açık açık konuşacak kadar cesaret kırıntısı gösterememiş, tartışmaktan, çarpışmaktan "en iyisi hiç uğraşmamak" diyerek başlamadan vazgeçmiş, muhatabına muhatabıyla çatışmayı göze alacak kadar bile değer vermemiş korkak insanlar.
insan olmak, insanca bir ilişkide bulunmak, hele hele iyi insan olmak bu kadar kolay mı ya. ay benim canım sıktılar, susayım, yutkunayım, muhatabım ne olduğunun dahi farkında olmazken ben otu boku bi kenara yazayım, vakti gelince de bombayı patlatayım ve tüm bu acılara katlandığım için (!) müthiş insan olayım.
olayı dramatize etmeyin sizler muhataplarını gerçek manada asla kıçına takmayan, kendi evreninde belirli senaryolar dışına çıkma cesareti olmayan, konfor alanından çıkamayıp çöp biriktirir gibi içinde olay biriktiren insanlarsınız. aklı başında, sağlıklı insani ilişkiler üzerine kafa yoran kimsenin de arkanızdan bakakalıp "ah kıymetini bilemedim, benim fırtınalı denizdeki sığınağım" diyeceğini sanmıyorum.
benimle kötü olma ihtimalini göze alıp bana hatamı söyleyebilen, durup dururken (!) sıkıntı çıkacağını düşünse bile benimle tartışmayı da göze alabilen, bana dair biriktirmeyip açık açık söyleyebilen, korkmayarak sevip beni idare etmeyen kişidir gerçek dost. çünkü insana dair tüm handikaplar da sevdaya dahil.
bahsi geçen o müthiş sakin, ağırbaşlı, yutkunarak konuşan, irili ufaklı her şeyi yazan, pembe incili kaftanla romantize edilen bu insanlar; yazıldığı kadar ince ruhlu ve naif değiller aksine sıkıntısını muhatabıyla açık açık konuşacak kadar cesaret kırıntısı gösterememiş, tartışmaktan, çarpışmaktan "en iyisi hiç uğraşmamak" diyerek başlamadan vazgeçmiş, muhatabına muhatabıyla çatışmayı göze alacak kadar bile değer vermemiş korkak insanlar.
insan olmak, insanca bir ilişkide bulunmak, hele hele iyi insan olmak bu kadar kolay mı ya. ay benim canım sıktılar, susayım, yutkunayım, muhatabım ne olduğunun dahi farkında olmazken ben otu boku bi kenara yazayım, vakti gelince de bombayı patlatayım ve tüm bu acılara katlandığım için (!) müthiş insan olayım.
olayı dramatize etmeyin sizler muhataplarını gerçek manada asla kıçına takmayan, kendi evreninde belirli senaryolar dışına çıkma cesareti olmayan, konfor alanından çıkamayıp çöp biriktirir gibi içinde olay biriktiren insanlarsınız. aklı başında, sağlıklı insani ilişkiler üzerine kafa yoran kimsenin de arkanızdan bakakalıp "ah kıymetini bilemedim, benim fırtınalı denizdeki sığınağım" diyeceğini sanmıyorum.
benimle kötü olma ihtimalini göze alıp bana hatamı söyleyebilen, durup dururken (!) sıkıntı çıkacağını düşünse bile benimle tartışmayı da göze alabilen, bana dair biriktirmeyip açık açık söyleyebilen, korkmayarak sevip beni idare etmeyen kişidir gerçek dost. çünkü insana dair tüm handikaplar da sevdaya dahil.
başlık altında “bu benim, bir anda silerim” yazmayanı bir anda sikiyorlar sanırım.
yemin ediyorum hepinizin kendini farklı zannetme özelliği dahi birbiriyle o kadar aynı ki, biraz okuma özelliğiniz olsa ve entry'lere birkaç satır göz gezdirseniz anlayacaksınız. ben size hayatınızdan sildiklerinizin kim olduğunu söylüyorum, not alın.
siz bir anda herkesi silmiyorsunuz abicim, siz “neriman ben sensiz yapamam, hüseyin sensiz hayatın tadı tuzu yok” diyeni bir anda siliyorsunuz.
yoksa hayatınızın içinden geçenler her zaman hayatlarınızın bir köşesinde, içinizde bir ukde olarak kalmaya devam ediyor.
yemin ediyorum hepinizin kendini farklı zannetme özelliği dahi birbiriyle o kadar aynı ki, biraz okuma özelliğiniz olsa ve entry'lere birkaç satır göz gezdirseniz anlayacaksınız. ben size hayatınızdan sildiklerinizin kim olduğunu söylüyorum, not alın.
siz bir anda herkesi silmiyorsunuz abicim, siz “neriman ben sensiz yapamam, hüseyin sensiz hayatın tadı tuzu yok” diyeni bir anda siliyorsunuz.
yoksa hayatınızın içinden geçenler her zaman hayatlarınızın bir köşesinde, içinizde bir ukde olarak kalmaya devam ediyor.
benim.öyle bir iki kişiyi filan da değil bundan 2 sene önce aldığım süper radikal kararla bütün çevremi olduğu gibi yok ettim.çocukluk lise üniversite filan dinlemedim canımı yakan bana zarar veren menfaatçi kim varsa çıkaracam dedim ve bir baktım ki kimse kalmamış bu yaşıma kadar aldığım en mantıklı ve güçlü karar oldu.
bir anda olmuyor o iş...
böyle acıta acıta, kanata kanata.....
artık kabuğunu kaldırdığınız yaranın acısı iflah olmayıp, nefes aldıramaz olduğunda vaz geçiyor insan...
yoksa kolay mı sevdiğinden vaz geçmek, canından canı bırakmak....
böyle acıta acıta, kanata kanata.....
artık kabuğunu kaldırdığınız yaranın acısı iflah olmayıp, nefes aldıramaz olduğunda vaz geçiyor insan...
yoksa kolay mı sevdiğinden vaz geçmek, canından canı bırakmak....