Sık geçen başlıklar

biontech randevularının %75'inin boş kalması 1

ekşi'de gör
zamanında getirmeyi beceremediği biontech aşısını kötüleyen sağlık bakanı yüzündendir. erken davranıp biontech aşılarını alamadılar (ya da çeşitli sebeplerle uğur şahin’in tüm eforlarına rağmen almadılar) ve eldeki tek opsiyon çin aşısıydı. başarısız yönettiler algısı oluşmasın diye biontech aşısını kötüleyip çin aşısı geleneksel aşı, en iyi aşı diye yalan söylediler.