evet bizzat ben yapıyorum. şu vakit itibari ile yapılmis çağrıdır. ayrıntıları asagida
ben vatandaşım, sen sadece vekil secilmissin. sadece atanmissin!
ne başbakanlığın kaldı ne de meclis başkanlığın ne hakla benim vergilerimle o köşkte elektrik yakar, su akitirsin? kul hakkı, yetim hakkı değil mi bu? çankaya köşkü babanın malı değil!
hangi yasa hangi vicdan seni orada ikamet ettiriyor.
tez boşalt o mülkü.
08.06.2019 · 4. sıra
radikalherif
07.06.2019 03:22 ~ 12:12