emel sayın koy satılık değil diye tweet atmış yapma yavrum, yapma emelim yapma güzelim diyesim geldi, koyu da üstüne koyup ülkeyi komşu ülkelerle birlikte satın alabilirler, neden mi?
çünkü bizimkiler ceplerini doldurup ülkeyi gram düşünmeyecek kadar hain.
01.11.2021 · 48. sıra
sadece olgun kizlar yazsin
31.10.2021 04:52