ben de sizin gibiydim gençler, vizyonum dardı.
burada tartışılan bir okulda okuyan birisi olarak ooo burası iyi şurası kötü diye konuşuyordum.
sonra yurtdışına taşınıp, burada çalışmaya başlayınca, dünyanın sandığımızdan çok daha büyük olduğunu gördüm.
edirnenin dışında kimse bakmıyor abiciğim hangi okuldansın, ne yaptın diye.
siktir edin.
24.07.2019 · 42. sıra
unutulamayanlar
23.07.2019 10:16