hayati kacirmiyorlar. daha iyi bir alternatifleri olmadigindan oyun oynuyorlar.
bir de alisin artik, yeni nesil kahvehane koseleri yerine online oyunlari seciyor. daha iyi mi kotu mu bunu bilemem. iyi yani da var kotu yani da.
yine de insanlari cok elestirmemek lazim.
07.12.2023 · 26. sıra
muhendisim ama okulda 200 kizla sevistim
06.12.2023 00:02