Sık geçen başlıklar

bilgi üniversitesinin sınavlarda kvkk ihlal etmesi 1

ekşi'de gör
eee sıktınız artık. 20 liralık bilgisayar kamerasını bahane edip yok kişisel veriler yok bok yok püsür argümanlarıyla kopyaya abanmak isteyen ne çok insan varmış. sorsan z kuşağı ülkeyi kurtaracak. olağanüstü bir durum var işte, pandemi koşulları, yüzyüze eğitim verilemiyor. hoca ne yapsın. zırıldanmayı kes, kameranı aç, sınavını yap bitir ve çeneni kapa. ne zormuş amk. sanki tuvallete sıçarken ya da yatakta çıplakken ya da sevişirken gireceksin sınava. ne kişisel verisinden, ne özel hayatın ihlalinden bahsediyorsunuz?