Sık geçen başlıklar

beynimizin kullanmadığı %90'lık bölüm 1

ekşi'de gör
"insanlar (ve muhtemelen beyni olan hayvanların tümü), beyinlerinin %100'üne yakınını kullanmaktadırlar. beynimizin kullanılmayan hiçbir noktası yoktur. kimi koşulda, bazı bölgeler daha fazla, bazı bölgeler daha az çalışıyor olabilir. ancak bu "kullanılmadığı" anlamına gelmemektedir."

ilgili makale: beynimizin yüzde 10'unu mu kullanıyoruz?

merak eden makaleyi açar ve okur. usb'ye dönüşme, "güç içimizde!" gibi olaylar yok; hepsini kullanıyoruz.