bu ve benzer olaylar, sonrasında yaşananlar, burada bilen bilmeyen aslında ülke genelini yansıtan nefret dolu yazılanlardan anlıyoruz ki bu ülkede uluslararası normlar ve etik ilkeler çerçevesinde hekimlik mesleğinin icrası son bulmuş durumdadır. savaşta bile kutsal sayılıp vurulmayan bir meslek grubu, şiddeti özendiren siyasetçilerin çanak tutup caydırıcı hiçbir tedbir almamasıyla hücum edilen bir meslek grubuna dönüştüyse söyleyecek fazla bir şey kalmamış demektir.
bu ülke insanı "veterineri hakediyor" temennisine kesinlikle katılmıyorum, orada bile daha sağlıklı bir hasta hekim ilişkisi var. bir veteriner hekimin sevgiyle yardımcı olduğunu bir köpek anlayabiliyor ve o da karşılık olarak minnet duygusunu hekimine gösteriyor. fakat bu 2 ayaklı maymun türü, hekimiyle hastasıyla bu lanet ülkede sağlıklı bir iletişim kurmayı başaramadı, başaramıyor!..
31.07.2018 · 18. sıra
eternel
30.07.2018 00:08