Sık geçen başlıklar

beta berk bayındır 1

ekşi'de gör
nur icinde yatsin.
intihar ettiyse kendisini cok iyi anliyorum. gecirdigi motorsiklet kazasi sonrasi yurume problemi varmış. kullandigim ilaclar kalca kemigimi curuttugu icin ben de tam 8 aydir yuruyemiyorum. mental ve fiziki olarak cok zor bir surec.
yani pek insan işi degil.
ben pes etmis degilim ama boyle ne kadar devam edebilirim bilmiyorum...