Sık geçen başlıklar

berat albayrak'ın ekonomik kriz açıklaması 1

ekşi'de gör
daha bir iki gun once, ulkenin basbakani "krizi fetoculer cikardi" anlaminda konusmamis miydi? bu durumda fetoculer iyi bir sey mi yapmis oluyorlar? ben tam anlamadim...