Sık geçen başlıklar

benzinin litre fiyatının 26 tl olması 1

ekşi'de gör
nedense konuşulmayan konu.

arkadaşlar hepiniz mi zenginsiniz? bu nasıl oluyor ya. ortalama bi depo 1000 liradan fazlaya doluyor artık. ulan hakkaten hepiniz 50k maaş mı alıyorsunuz. bu ne rahatlık.

bi gündeme getirelim şu konuyu artık bir şey yapalım.