hala gelmiş avrupada 13 lira diyorlar. ben türkiye'de yaşıyorum lan, türkiye'ye göre kazanıyorum, türkiye'ye göre bir fiyatı olmalı. maaşı verirken tl olarak ver, ekonomiyi eleştirene "dolarla ne işin var" de, ürün fiyatlarken avrupa böyle. ne güzel ıstanbul be. adamların asgari ücretleri doktor maaşından yüksek, onu ne yapacaz?
edit: imla
15.10.2021 · 34. sıra
vamos bien md
14.10.2021 00:02 ~ 00:04