Sık geçen başlıklar

benzine 3 tl zam olacak iddiası 1

ekşi'de gör
hala gelmiş avrupada 13 lira diyorlar. ben türkiye'de yaşıyorum lan, türkiye'ye göre kazanıyorum, türkiye'ye göre bir fiyatı olmalı. maaşı verirken tl olarak ver, ekonomiyi eleştirene "dolarla ne işin var" de, ürün fiyatlarken avrupa böyle. ne güzel ıstanbul be. adamların asgari ücretleri doktor maaşından yüksek, onu ne yapacaz?

edit: imla