Sık geçen başlıklar

benim artık anket şirketlerine güvenim kalmadı 1

ekşi'de gör
hahaha oylar %50'lerdeyken anket firmaları çok iyi, ama oylar %25'e düşünce anket firmalarına güvenim yok öyle mi bay recep?

oylar daha fazla düşmeden anket yapmayı yasaklamaya ne dersin yasakçı bay recep?