çocukken show radyo'daki programa telefonla bağlanmıştım, beni kırmayıp dikkatle dinledikten sonra "çok güzel sesin var, spiker olmayı düşünür müsün" demiştin abi, spiker olmadım haberin olsun istedim :)
burçin badem'in attığı twitle ilgili bir şeyler demek ister misin?
17.10.2019 · 6. sıra
fante
16.10.2019 14:56