Sık geçen başlıklar

ben kocamı asla çalıştırmam diyen kadın 2

ekşi'de gör
kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz, hala böyle düşünenler kaldı mı diyen kezbanlar, kocam isterse çalışabilir düşüncesini savunan ılıklar çıkacaktır elbette aramızdan. benim param ikimize de yetiyorsa kocamın çalışmasına ne gerek var? hem erkek dediğin yemek yapmayı, bulaşık yıkamayı bilmiyorsa isterse doktora bitirmiş olsun, ne önemi var? bir erkeğin en güzel mesleği baba olmaktır. kendi ayaklarımın üzerinde duracağım sevdasına kapılan erkekler yüzünden bugün aile kurumu yıkılmak üzere.
yobazlıktır. kocam isterse çalışabilir.