Sık geçen başlıklar

ben ayak işi yapmamak için doktor oldum 1

ekşi'de gör
meslekte 5. yılım personel eksikliği olduğu zaman ameliyat edeceğim hastayı sedyesiyle bizzat kendim götürüyorum ameliyathaneye ve hiçbir şey kaybetmiyorum.

tahminen meslekte yeni olan ve bu işlerin ekip işi olduğunu bilmeyen bir meslektaşımın beyanı.