Sık geçen başlıklar

belçika'da 4 gün mesai sistemine geçilmesi 1

ekşi'de gör
yazık ülkemizin gençlerine. böyle haberler gördükçe kahrolmamak elde değil. bizim insanımıza vadedilen de asgari ücret ve neredeyse 7-24 çalışma karşılığında kasiyerlik ya da kuryelik. bunlar isyan etmesin de kim etsin. sonra vay efendim bizim gençlerimiz, okumuş insanımız nasıl olur da yurt dışına gitmek ister. neredeyse tüm gençlerin tek hayali bu ülkeden kaçmak. birilerinin bunları görmesi lazım artık.