bayılıyorum bu ülke insanının içi boş özgüvenine dedirten!
dünyayı, türkiye ve leş arap zihniyetinden ibaret sanıp "erkeklik" üzerine yaptığı tespitlere bak hele. sapıklığına bahane de bulmuş, oh ne âlâ...
bu modelde bir eniştem var. lise'de taciz etmediği öğrenci kalmayan, çok dindar bir "öğretmen" kendisi. yediği naneler, küçücük yaşımda benim dahi kulağıma geldi düşünün. herkesi kendi gibi sapık sandığı için gitti 13 yaşındaki kızının zorla(!) başını kapattırdı. şu an yirmili yaşlarındaki kızı psikolog psikolog gezdiriyor annesi. bir yandan da açık açık: "koca bul da git. biz yeterince uğraştık. biraz da kocan uğraşsın" diyor yüzüne öz kızının(!)
dünya, sizin karanlık pencereniz kadar dar değil. şükür ki, fırsatım oldu da gittim bu ülkeden, aksi halde tüm bu sapıklıkları görüp: "erkeğin doğası gereği, imanı gereği" diye kabullenecektim ve kendimden utanacaktım belki de.
tiksiniyorum.
27.12.2017 · 24. sıra
spozhmai
26.12.2017 07:23 ~ 07:26