bir insan neden askerlik yapmakla övünür ve diğerinden kendini üstün görür inanılmaz bir şey. kısa dönem askerlik yaptım ve ilk bomba sesinde uzun dönem ve bedelli kardeşlerim ile birlikte altıma edicem korkudan her normal insan gibi. yani o eğitimi alsanız da almazsanız da savaşa benzer tepki verirsiniz. umarım deneyimlemeyiz asla.
ayrıca zorunlu askerlik kaldırılsın. dünyanın en saçma uygulaması. görüldüğü üzere, insanlarda zeka geriliğine de neden oluyor sanırım. *
29.07.2023 · 22. sıra
wino forever
28.07.2023 09:28 ~ 09:30