Sık geçen başlıklar

bedelli askerlik yapanın savaşta alacağı pozisyon 2

ekşi'de gör
bir insan neden askerlik yapmakla övünür ve diğerinden kendini üstün görür inanılmaz bir şey. kısa dönem askerlik yaptım ve ilk bomba sesinde uzun dönem ve bedelli kardeşlerim ile birlikte altıma edicem korkudan her normal insan gibi. yani o eğitimi alsanız da almazsanız da savaşa benzer tepki verirsiniz. umarım deneyimlemeyiz asla.

ayrıca zorunlu askerlik kaldırılsın. dünyanın en saçma uygulaması. görüldüğü üzere, insanlarda zeka geriliğine de neden oluyor sanırım. *
18 ay askerlik yapmış g3 kullanmasını bilen boomerlar iki yazılım ve bir drone ile çarpışma yetisine sahip zaten.

öküz boomerların savaşların hala birinci dünya savaşı gibi olduğunu sandığı bir zamandayız allah kolaylık versin.