Sık geçen başlıklar

beck depresyon testi 3

ekşi'de gör
yine bi gerizekali testle karşinizdayiz.

şıklara bak;
-kendimi öldürmek istiyorum.

ya boyle bi şıkkı işaretleyip testin sonucunun ne çikmasini bekliyorsun? :) kendini öldürmek istiyorsan bence kesin yaşama sevinci dolusun ve hayattan çok zevk aliyorsun falan mi dicek test sonucu?

totolojik bi test gibi. kendi içinde cevabi zaten var.

-kakan sulu mu katı mı??
-sulu
-himm o zaman sen kesin ishalsin.

ayni boyle. tespit zaten şıkkı seçen kişi tarafindan koyuluyor. boyle idiot testler yapmayin rica edicem. beck falan dinlemem, adam olun.

edit: arkadaşim dedi ki, bu zaten depresyon teşhisi konulan hastalar icin bi bakima check list. yani ölmek istiyor musun vs ne durumdasin şu an manasinda. silin bu başligi burdan.
47, o da sanırım az evvel otobüste yer bulabildiğim için.