düğünümden bir ay önce gözümde çıkan arpacık, artık vücudumun bir organı olunca, gittiğim tanıdık bir göz doktoru; bundan sonra yüzünü bebe şampuanı ile yıka, iki haftaya geçmezse tekrar gel demişti. dört günde geçmişti.
yaklaşık beş yıldır kullanıyorum ve özellikle gözünde arpacık çıkan, tanıdık tanımadık herkese de ısrarla tavsiye ediyorum. aynı zamanda genital bölgeleriniz için de gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. ama saçlarınız keçe gibi olabilir o yüzden saçınız için tavsiye etmiyorum
18.09.2020 · 35. sıra
mukuroduyar
17.09.2020 00:23