yetmez dediğim olaydır.
20'li yaşlarda milyonlarca liralık ihale alan bebelerin bütün malvarlığı ve 20'li yaşlarda son model rover sahibi olan bütün bacılar dahil tüyü bitmemiş yetimin hakkını yemiş kim varsa malvarlığına el konulması lazım.
yargı margı yaparsak yıllar sürer. hoş kaçıran anasını bile bellemiştir şimdiye de en azından ülkeden de siktirip olup gitsinler, rahat yüzü görmesinler.
yanlarına 1 lira kar kalırsa hakkımı helal etmem!
09.12.2020 · 18. sıra
satannica
08.12.2020 00:00