Sık geçen başlıklar

beşli çetenin projelerini kamulaştıracağız 2

ekşi'de gör
yetmez dediğim olaydır.

20'li yaşlarda milyonlarca liralık ihale alan bebelerin bütün malvarlığı ve 20'li yaşlarda son model rover sahibi olan bütün bacılar dahil tüyü bitmemiş yetimin hakkını yemiş kim varsa malvarlığına el konulması lazım.

yargı margı yaparsak yıllar sürer. hoş kaçıran anasını bile bellemiştir şimdiye de en azından ülkeden de siktirip olup gitsinler, rahat yüzü görmesinler.

yanlarına 1 lira kar kalırsa hakkımı helal etmem!
"yapamazlar" diyen ufuksuzları acıyarak okuduğum başlık. size kalsa hala kapitülasyonlar duruyordu. allahtan chp var.