bence tüm maçlarda var kayıtları acıklansın, tek bir maclık değil. bakalım ne konusuyorlar. özellikle geçen sene kadıköy’de fb gs macında fenerin attıgı golden önceki faulün konusmalarını cok merak ediyorum. ne konustular pozisyonda ayagına basarken neden faulü vermedi, ayagı kırması gerektigi konusunda hem fikirmi oldular.
edit: bazı yazar arkadaslar yeşillendiriyor, bende xxx macının acıklanmasını istiyorum gibisinden, yani gs lehine sonuclanan bazı macları belirtiyor, ulan zaten ben tüm maçlar acıklansın demişim, kişisel olarak bir maçın üzerinde durmusum, neden mesaj atıyorsunız varsa fikriniz entry olarak girin.
25.12.2019 · 28. sıra
kiymali pide
24.12.2019 16:42 ~ 19:51