artık bunlara ne denilebilir bilmiyorum. geçen seneki konya maçında konya'nın iptal edilen golü sonrası ifab kurallarını paylaştıkları tweet'i dün gece silmişler.
https://twitter.com/…?t=7xjeibc4zgy8jglzanygeg&s=09
işlerine ne gelirse o. dün ak dediklerine bugün kara derler.
edit: adamlar susup yerin dibine girecekleri yerde "demek ki bizi takip ediyorsunuz" diye hala burada konuşuyor. abi bu nasıl bir arlanmazlık ya? yüzlerine tükürsen yarabbi şükür diyecekler. kulübünüz çıkarına göre kuralı bir gün seviyor bir gün reddediyor, aloo, ne saçmalıyorsunuz?
02.11.2021 · 43. sıra
strudel
01.11.2021 10:18 ~ 13:57