çok hoşsunuz gerçekten;
2013-2014 ve 2014-2015 sezonunu örnek verip iç sahanızda bizi yenemediniz filan demiş adam, sanki o yıllarda beşiktaş'ın stadı varmış gibi.
07.03.2018 · 7. sıra
skender
06.03.2018 11:52