ya maç satmayı bırakın takımınızı düşünün. 2. lig'de oynayamayan adamı 850 bin euro'ya transfer ediyorsanız ona ses çıkarın. eğer o sözleşme doğruysa ses çıkarın. kulüp düzlüğe çıkmaya çalışırken menajerlere peşkeş çekilen euro'lar mı var ona ses çıkarın.
lütfen.
kasalar böyle böyle boş kalıyor.
edit: beşiktaş'lı değilim
09.03.2018 · 9. sıra
ucando
08.03.2018 09:21