Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın mertcan çam transferi 1

ekşi'de gör
ya maç satmayı bırakın takımınızı düşünün. 2. lig'de oynayamayan adamı 850 bin euro'ya transfer ediyorsanız ona ses çıkarın. eğer o sözleşme doğruysa ses çıkarın. kulüp düzlüğe çıkmaya çalışırken menajerlere peşkeş çekilen euro'lar mı var ona ses çıkarın.

lütfen.

kasalar böyle böyle boş kalıyor.

edit: beşiktaş'lı değilim