peki pandemide gs derbileri deplasmanda oynayıp. 2. yarı maçlarını seyircisiz oynadığında adalet neredeydi ?sevgili bjk li arkadaşlar.
edit: çok fazla mesaj geldiği için burdan ekleme.
arkadaşlar siz istediğiniz gibi düşünün. bir takım yada insan herhangi bir müsabakada maça çıkamıyorsa, o hükmen mağlup olmuş olur. bu satrançta da böyledir, voleybolda da , teniste de .
ayrıca kayserispor 2 takımı da deplasmanda yenmiş. siz kendiniz için adalet isterken kayserispor için nasıl bir çözüm öneriniz var? adamlar bileğinin hakkıyla kazanmış . puanları silinsin mi?
geçiniz. kendi kendinize mağduriyet yaratmayınız. ne kadar çabalarsanız çabalayın dünyadaki tüm spor müsabakalarında geçerli bir kural değişmez.
03.05.2023 · 2. sıra
olmeca ck
02.05.2023 09:27 ~ 11:49