Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın şampiyonluğunun siklenmemesi 3

ekşi'de gör
şampiyonluğu konuşuruz, “1yıl kafa ütülerler görmemiş gibi” derler. şampiyonluk konuşmayı bırakırız “çabucak unutuldu gitti” derler. çok koydu değil mi averajla şampiyonluğu kaybetmek ha?
bir beşiktaşlı olarak fenerli dostlarıma kırıldım açıkcası.

bursa şampiyonluğunu sanki kendi şampiyonluğunuz gibi coşkuyla kutladınız ama bizimkini öyle kutlamadınız.

timsah yaptığınız gibi ne bileyim bir kartal pençesi yapabilirdiniz.

neyse belki son hafta yaparsınız.