Sık geçen başlıklar

beşiktaş'ın şampiyonluğu kaçırma ihtimali 1

ekşi'de gör
abicim nasıl ipler beşiktaş'ın elinden çıkmıştır onu anlamıyorum. bursa (d), kasımpaşa, g.antep (d), osmanlı ile oynayacak beşiktaş, hepsini kazanırsa şampiyon olacak (-ki kazanma ihtimali yüksek). hepsini kazanınca, şampiyon oluyorsa, nasıl ipler başakşehir'in elinde oluyor, insan gerçekten hayret ediyor. biri de demiş ki, beşiktaş, tökezlerse düşer, arkadaş tökezledi işte, fena tökezledi ama düştü mü peki?? beşiktaş 4 maçında mutlaka puan kaybeder diyenler (-ki kaybedebilir, futboldur bu) başakşehir'in bütün maçlarını kazanacağından nasıl emin oluyor. nereden baksan tutarsızlık..