Sık geçen başlıklar

beşiktaş taraftarının rakibe üçlü çektirmesi 1

ekşi'de gör
beşiktaş taraftarını kutluyorum. kırmadan dökmeden yönetime bundan daha acı bir protesto yapılamazdı. şu hareketi elin ingilizi, isveçlisi yapsa; "helal olsun adamlara ne kadar medeniler" derdik. onu bunu bilmem, bu yönetim ve teknik heyeti bu taraftara yakışmıyor net.