o değil de "renkli" deyince gerçekten sinir olduğumuzu filan mı sanıyorsunuz? hadi entryde neyse de renkli diye başlık açmak nedir lan?! ahahhah bayern de renksiz zaten jdjxjf
not: renkli
12.12.2017 · 29. sıra
muptezel ateist
11.12.2017 16:14 ~ 16:19