sanırım geç boşalıyor, çünkü bayramın birinci günü daha e-5'ten boğaziçi köprüsü sapağına döner dönmez beşiktaş'a tam 1,5 saatte ulaşabildik. ortaköy'e ise yürüyerek giremedik, çünkü insan kalabalığından ortaköy'de hava kalmamıştı hava!
düşsek kalsak kimden yardım isteyeceğiz ayrıca? sıra sıra zenci muslimler, afganlar, araplar, suriyeliler, leş gibi tipler! hani nerde türkler?!
kim uydurduysa götüne sokayım dedirten yalandır. günlerce haber yaptılar istanbul boşalıyor diye. yrrağımı boşalıyor.
06.06.2019 · 18. sıra
gehen gehen
05.06.2019 13:12