http://www.fanatik.com.tr/…n-geride-degiliz-1356023
bahsedilen haber bu olsa gerek.
adam ne demiş?
“paris saint-germain de real madrid gibi devlerin yolundan ilerlemeye çalışıyor. arkalarında da güçlü bir sermayeleri var. ancak bizdeki motivasyon, heyecan ve atmosfer bambaşka. biz, bu açıdan onlardan geride değiliz. bir global türk takımı olarak o seviyelere gelmek için planlama yapıyoruz”
bizim üstünzekalar ne anlamış?
"sen jermeni sahada ters yatırır düz sikeriz."
bunu gören renkliler ne yapmış?
elinde tuzlukla koşmuş.
hadi şimdi siktirin gidin her türlü tiner esprilerinizi dökün buraya, baya yaratıcısınız zira.
09.03.2018 · 42. sıra
milonguero
08.03.2018 16:31