demekte sorun yok. ben de diyebilirim mesela.
-bayern münih'ten daha iyiyiz.
bak ne güzel dedim. yalancıyı sikmiyorlar sonuçta.
16.02.2018 · 15. sıra
deutf
15.02.2018 16:17