Sık geçen başlıklar

bayern münih'ten daha iyiyiz diyebilirim 1

ekşi'de gör
demekte sorun yok. ben de diyebilirim mesela.

-bayern münih'ten daha iyiyiz.

bak ne güzel dedim. yalancıyı sikmiyorlar sonuçta.