Sık geçen başlıklar

bayanlardan kan alınmamaktadır 1

ekşi'de gör
açıklamasının özeti su; hamilelik döneminde kadinlar cok çeşitli antikorlar üretebiliyorlar ve bunlar hamilelikten cok sonra bile kanda bulunabiliyor. bu antikorlar diğer insanların sağlam dokularına ve organlarına saldirabiliyor ve ölume dahi sebep olabiliyor.

tabi bunun testini vs yapmak yerine kadınları direk kategori dışı bırakmak da acayip olmuş.

yazıda dini saik nerede var onu anlamadım. hamilelerin antikorları muslumanmis ben erkeklerin damarına girmem gunah mi demiş? gayet bilimsel açıklamış adam iste.