Sık geçen başlıklar

bay kemal döneminde röntgen 7 ay sonra çekilirdi 2

ekşi'de gör
bu tarz karşılaştırmalar z kuşağı için anlam ifade etmiyor.
son 20 senede ortaya çıkan teknolojik gelişmeler neredeyse röntgenin, ekg sonucunun falan evden elde edilmesine el verecek seviyede. eski zamanın teknolojisi uyduruk geliyor çocuklara.
geçen diş hekimine gittim, eskiden röntgene filan yolluyordu bunlar; oturduğum yerde fotoğraf makinası benzeri bir aletle anında diş röntgenim çekilip teşhisim yapıldı.
özetle eskiden şöyleydi böyleydi muhabbetleri genç kuşakta sadece "he aq he" tepkisi
yaratıyor.
şu anda 700 dolara sözü geçen diş röntgen makinesi alınabiliyor zaten.
https://tr.aliexpress.com/i/1005002168051560.html
normal röntgen cihazları da artık çok ucuz aletler. lazım olsa al eve kur derecesinde...
özetle teknoloji gelişti ve ucuzladı sayın cumhurbaşkanım. sizle alakalı bir durum değil bu. teknolojinin doğal akışı...
bu arada kılışdar ne zaman ülkeyi yönetti veya sağlık bakanlığı yaptı? bilen var mı?
bunların kılışdar'la ne alakası var ki?

edi:
ilginç bir mesaj aldım. der ki:
"o dönemki ssk'yı şimdiki sgk ile karıştırmamak gerek. o dönem ssk çok önemli ve kilit bir icrai pozisyondaydı. bünyesinde yüzlerce sağlık tesisi ve binlerce doktor, hemşire bulunduran bir sağlık işletmecisiydi."
doğrusu bunu bilmiyordum. bu bilgi doğru ise bunu yazan arkadaşa da haksızlık etmemek adına işbu açıklama gerekli oldu.
bu durumda indirekt olarak ssk'nın yönetiminin hastanedeki hizmet kalitesi ile ilgisi olabilir.
kemal kılıçdaroğlu bilmediğimiz paralel bir evrende ülkeyi mi yönetiyor ya da önceden yönetmiş de bizim mi haberimiz yok dediğim başlık.