Sık geçen başlıklar

batı erdoğan'ı niye devirmiyor 1

ekşi'de gör
her istediklerini veriyor, neden devirsin ki? ben de batı olsam, ben de devirmem. tak diye istiyorlar, şak diye veriyor. sırf koltukta oturmak, biraz daha reyiz olabilmek için.

tanım: erdoğan'ın seçimle gitmesi gerektiğini bildikleri için diye cevaplanması gereken sorudur.