her istediklerini veriyor, neden devirsin ki? ben de batı olsam, ben de devirmem. tak diye istiyorlar, şak diye veriyor. sırf koltukta oturmak, biraz daha reyiz olabilmek için.
tanım: erdoğan'ın seçimle gitmesi gerektiğini bildikleri için diye cevaplanması gereken sorudur.
09.06.2021 · 17. sıra
galiloo
08.06.2021 15:55 ~ 15:56