Sık geçen başlıklar

barda hatunla muhabbet açma klişeleri 2

ekşi'de gör
-selam!
+selam!
-babanız overlokçu galiba..
+nerden çıkardınız?
-böylesine bi güzelliğin insanın ayağına kadar gelmesi..ne biliyim başka bi açıklaması olamaz heralde!
+ahhahhah.. adınız nedir?
-taylan, siz?
+ben de nurdan, memnun oldum taylan!
all star ekip;
x: ingilterede master yapmış it gibi ingilizce konuşan arkadaş
y: ingilterede master yapmış it gibi ingilizce konuşan arkadaş
ben: rusyada lisans görmüş it gibi rusça konuşan arkadaş

taksim asmalı mescit'te içmeye çıkılmıştır. tüm avlanma girişimlerimiz alkolünde etkisiyle başarısızlıkla sonuçlanmış, eve dönmeye karar verilmiştir.
x, bahçekatı bir barın balkonuna oturmuş 5 türk kızını gözüne kestirmiştir ve çevik bir hamleyle balkon korkuluklarına zıplar.

x- merhaba sanırım kaybolduk burası neresi (ağır ingiliz aksanıyla ingilizce)
kızlar- taksiiiim! (hep bir ağızdan)
x- ben ve arkadaşım ingiliz buda rus. avrupa turuna çıktık, istanbul çok güzel ama burda canımız sıkıldı (ağır ingiliz aksanıyla, ingilizce)
kızlar- come come. (ben ve y'yi göstererek)
rusca bilen kız: selam nasılsın hangi şehirdensin ? (kötü bir rusça ile)
başka bir kız- oha lan ağır olun, buraya orospuluk yapmaya mı geldi!? (türkçe, tabi biz anlamıyoz)
ben: st petersburgdanım iyiyim sen nasılsın, okuyormusun?

bu arada iyice ortama dahil olunmuştur.

y- bir selfi alabilirmiyiz? (ağır ingiliz aksanıyla ingilizce)
kızlar- okeeeeeeeeey!!!

selfi çekinilir.

y- eywallah teşekkür ederim haydi görüşürüz! (ağır türk aksanıyla, türkçe)

kızlar: (dumur) aaaaa siz türkmüydünüz, salaklar maalllaaaaar. gerizekalılaaaaaaaaaaaaar!

ben- dikkat edin kızlar, buraya orospuluk yapmaya gelmediniz!

ve ortamdan uzaklaşılır...

kıssadan hisse; kezbanlar bu enty i mihenk taşı edinmeli, her görüdüğü yabancıya atmamalı.

buda böyle bir anımdır.