bir ara aşırı saçma transferler yaptılar. en kötü kimdi bilemem ama şu takıma arda, paulinho, mathieu, alex song gibi adamları almak kimin fikriydi çok merak ediyorum.
ekleme: buna bu seneki kevin-prince boateng'i de katabiliriz.
18.07.2019 · 45. sıra
velovis
17.07.2019 17:37 ~ 17:39