Sık geçen başlıklar

barcelona'nın en kötü transferi 1

ekşi'de gör
bir ara aşırı saçma transferler yaptılar. en kötü kimdi bilemem ama şu takıma arda, paulinho, mathieu, alex song gibi adamları almak kimin fikriydi çok merak ediyorum.

ekleme: buna bu seneki kevin-prince boateng'i de katabiliriz.