Sık geçen başlıklar

barınakta bulunan araçtaki yavru kedi 1

ekşi'de gör
hayvansever diye cikip devamli cingar cikartan insanlari sevmem ama bu konya olayinda yerden goge kadar haklilar. kopegi kurekle oldurmeye calisan biri insan icine cikartilmamali. sokak kopegi isirigindan bin kat daha tehlikeli kisiler bunlar. bu videoya kadar kimbilir kac hayvani vahsice öldürdüler. hele bu son goruntu yapilan vahseti goz onune seriyor. bir yavru kedi sokakta ne tehdit yarabilir? simdiye kadar rapor edilmis bir tane kedi saldirisi mi var? zaten konya sogugunda sokak kedilerin yuzde doksani bahar aylarini goremeyecek. bir yavru kediyi bile alip posete koyup ölüm kampina götürmek nedir arkadas? hem köpeklerez hem de kedilere yapilan bu canavarliktan dolayi insanligimdan utandim. kabul etmiyorum, reddediyorum. bizim kulturumuzde boyle bir canavarlik yok. biz de sokak kopekleri sorunu cozulsun istiyoruz ama kurekle kopek olduren canavarlarla ayni cizgide olamam. ınsanim ben.