Sık geçen başlıklar

bant daralttık çünkü öyle gerekiyordu 1

ekşi'de gör
yüce divanlık bir sözdür.
(bkz: 8 şubat 2023 twitter'a erişimin kesilmesi)

on binlerce insanımız enkaz altında yardım beklerken ve twitter üzerinden sesini duyururken siz twitter'ı kapattınız.
y a r g ı l a n a c a k s ı n ı z.

edit: mustafa kemal ve arkadaşları kuva-yi milliye'yi örgütledikten sonra anadolu'nun diğer kentlerinde de örgütü büyütmek, düşmana karşı silah gücünü arttırmak ve haberleşmek için telgrafı kullanıyorlardı. 16 haziran 1919'da vahdettin tarafından telgraf kesildi. bağımsız bu topraklarda, o tarihten sonra ilk kez hayati derecede önemli olan iletişimi kesmek akp'ye nasip oldu. o gün vahdettin ve şurekası varlık tehditiydi. şimdi de malum bir avuç insanın varlığı ülkemiz için bir tehdit. çünkü bu kötülüğü bize en kanlı örgütler bile yapamazdı. ancak sınırlarımızı aşıp geçmiş düşman yapabilirdi. bunu unutmayın. sakın ha unutmayın.