Sık geçen başlıklar

bankamatik para çekme limitinin hala 5000tl olması 1

ekşi'de gör
yaşlı bir yakınım emekli hesabından 8 bin liraya yakın para çekiyor. tabi yaşlı olduğu için durumdan habersiz evet-evet onaylıyor ve 200 lira masraf alınıyor.

evine geliyor çocuklar sayıyor para eksik, bir daha bir daha yok yine eksik. atm makbuzu almış allahtan bakıyorlar ki 200 lira masraf düşülmüş ne kimse zan altında kaldı ne de bu düşürdüğünü zannetti iyi ki dekont almış.

işin diğer tarafı 8-10 bin lira maaşla hayatta kalmaya çalışan 70-80 yaş üstü milyon tane yaşlıyı bu orusbu çocuğu bankacılık sistemi yontuyor. yani o insanlar için 200 lira önemli bir para yazık günah...