Sık geçen başlıklar

bana yeter denilen yaşam süresi 1

ekşi'de gör
vallahi 20'den sonrasını ayıp olmasın diye yaşıyorum o kadar uğraşmış yapmışlar. ne kadar uğraştılar bilmiyorum da. biraz bana ayıp oluyor ama olsun.